Jak uprościć zarządzanie przesyłkami mając firmę?

Firmy, które bazują na sprzedaży wysyłkowej lub dla których nadawanie różnych paczek i listów jest ważnym elementem działalności, często spotykają się z pewnym problemem. Sprawne zarządzanie przesyłkami wychodzącymi bywa uciążliwym i skomplikowanym procesem. Na rynku dostępne są jednak nowe rozwiązania, które pozwolą na usprawnienie zarządzania przesyłkami w firmie.

Platforma wysyłkowa – szansa na optymalizację działań

Jeśli chodzi o nowoczesne, profesjonalne i konkretne podejście do wysyłek, zdecydowanie warto spojrzeć z uwagą na platformy wysyłkowe, takie jak Sendit. Sendit to platforma, która dzięki bardzo korzystnym umowom z firmami kurierskimi, jest w stanie zaoferować swoim klientom zarówno wysyłki krajowe, jak też i zagraniczne, na terenie całej Unii Europejskiej.

Dzięki temu, że platforma przesyłkowa jest w tym wypadku pośrednikiem, jest w stanie zaoferować lepszą cenę i korzystniejsze warunki przewozu. W imieniu klienta, który regularnie korzysta z usług kurierskich, jest także w stanie „wynegocjować” zniżki.

Wysyłka kurierem przez Sendit bazuje na prostocie. Chodzi o maksymalną optymalizację procesu wysyłkowego. W ofercie są także usługi door to door, dzięki którym możesz nadać paczkę z siedziby swojej firmy lub dowolnego, dogodnego dla siebie miejsca. To pozwala ograniczyć czas potrzebny na uporanie się z wysyłkami. Wystarczy, że założysz konto na stronie i wybierzesz interesującą Cię opcję.

Korzystając z takich platform możesz uzyskać jedną fakturę zbiorczą, na koniec miesiąca, co jest dodatkową zaletą dla osób zajmujących się prowadzeniem własnego biznesu.

Inne możliwości optymalizacji procesu

Podstawą optymalizacji procesu wysyłania paczek do klientów jest wyrobienie dobrego, rutynowego nawyku. Paczki powinny być nadawane regularnie, o tej samej porze dnia. Nie powinno dochodzić do sytuacji, w której w panice zastanawiasz się, jak wysłać paczkę.

Prowadząc firmę warto skupić się na rozsądnym rozdzieleniu ról między pracowników. Jeżeli pracują oni w regularnych godzinach, a nie w trybie zmianowym, warto wyznaczyć osoby odpowiedzialne za konkretny etap procesu. Ustalenie takiego schematu wewnętrznie jest szansą na sprawniejsze świadczenie usług.

Dzięki platformom takim jak Sendit możemy także stworzyć książkę adresową, która znacząco wpłynie na szybkość nadawania przesyłek. W przypadku regularnego dostarczania paczek do konkretnych klientów, nie ma konieczności nieustannego wprowadzania tych samych danych. Zamówienia można także składać zbiorczo, co jest kolejnym atutem w przypadku firm.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here