Jak użyć social media w marketingu

Social media to element bez którego nie może się już obejść żadna firma chcąca się liczyć na rynku. Musimy się liczyć, że duża część naszych klientów będzie pochodziła właśnie z tego źródła. Jak więc w takim razie skutecznie promować się w sieci aby odnieść wymierne korzyści i nie przeinwestować lub co gorsza nie reklamować się nieskutecznie?

Analiza użytkownika

Zastanów się dobrze na jakich użytkownikach ci zależy., określ grupę wiekową oraz zawęź kryteria regionalne, jeżeli działasz tylko w jednym mieście to możesz skierować reklamę płatną na facebooku właśnie na konkretne miasto a nie reklamować się w całej Polsce. To nie tylko zmniejszy koszty kampanii ale sprawi, że dotrzesz wyłącznie do klientów z Twojej okolicy.

Budżet – skalkuluj wydatki

Skup się na ustaleniu budżetu, który nie nadszarpnie Twoich finansów, na początek zainwestuj małe kwoty dziennie aby sprawdzić skuteczność reklamy. Facebook umożliwia reklamę za niewielkie kwoty, które ustalasz na każdy dzień emisji reklamy.

Jak użyć social media w marketingu

Pieniądze za reklamę pobierane są z Twojej karty kredytowej lub konta PayPal.

Rozliczenie za reklamę w Social media

Dużo osób zastanawia się jak rozliczyć koszta poniesione na reklamę w social media, a odpowiedź jest banalnie prosta, rozliczamy się tak samo jak na przykłąd za druk ulotek czy reklamę w radio. Facebook wystawia nam fakturę VAT, którą możemy rozliczyć przed polskim fiskusem

Dlaczego warto reklamować się w Social media

Reklama w social media jest tania i bardzo skuteczna a klient od razu dostaje na tacy nasza ofertę i często dokonuje zakupu pod wpływem impulsu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here